Monday, May 19, 2014

Throwback


Assalamualaikum..
fuh...lama tak update panjang2 macam dulu...haha...yeah...I hope I'd recorded every single thing that happened in this semester..sbb ni sem akhir. kalau boleh nak ingat satu2 ape yang jadi utk kenang-kenangan esok hari..peh..leleh je ayat...hee
akhirnya waktunya telah tiba. tak sangka bukak tutup bukak tutup dah nak abis blajar...well,, its normal for me to feel sad when each semester has ended. dari dulu lagi kalau dah satu2 semester tu abis mesti aku rase sedih...tak tahu kenapa..even though aku tahu lepas cuti akan start semester baru tapi aku tetap rase sedih..and this semester..bayangkan apa aku rasa..? tambah2 bila tgk makin ramai yang da balik, makin ramai kawan2 yang pergi dan takkan bersua muka lagi...dah xder lecture, kelas, tutorial, lab..bising2 ngan classmate,, dah xder msg berantai kelas batal, feeling lain mcm je menjak dua menjak nieh..aish..

aku juz tak dapat bayangkan macamane pasni aku akan stay kat umah for almost 6 months without coming back to Nilai...dah sebati ngan Nilai,,ngan USIM, ngan suasana kat sini...yeah of course I'm happy to be at home but something doesn't feel right somewhere..Rasa pelik sbb dah xkan duk asrama lagi dah, dah xkan buat benda yang student  slalu buat lagi dah...dah jadi dewasa dah...da nak masuk 23 dah..... Just need a little time to adapt I guess...

Waktu akhir mcm ni laa baru nak kenal kawan2 kita kan...? HAHA still remember the confession night at PD...Dari situ aku tahu sdikit psl diorang yg aku tak tahu sebelum ni...dari situ aku kenal diorang dari sisi yang lain...and kat situ pon aku rasa aku da gitaw something yang buat aku menyesal somehow...

Okay.. Da tak tahu nak sembang ape..Juz duk diammm je dpn lappy ni haa terbayangkan muka budak bio sorang2...haha..comell je diorang...66 orang...66 perangai... semua special dlm hati aku...walaupun ada yang aku x kenal dgn mendalam...

aku harap aku akan jumpa lagi kawan yg gelak mcm HUDA and ROSA..sbb tiap kali aku dgr diorg gelak..mesti aku pon nak gelak automatically...haha..mereka RARE.....!!
aku harap aku akan jumpa lagi kawan yg gila2 mcm KAK YAM ADAWIYAH and AMIRAH NAJWA...they're fun..! seriously...aku tersengih bila igt dorg nie sbb kdg2 buat benda gila melampau especially kak yam tuh.. kah3
aku harap aku akan jumpa lagi kawan yg suka nasihatkan benda2 yang baik untuk aku mcm FIT and AIN OTHMAN...mereka sgt sweet...aww...I'm going to miss them..
aku harap aku akan jumpa lagi kawan yg memahami aku mcm AFIFAH aka roomate terbaik abad ini...aku sebilik ngan dia dari first year agi..Baik buruk aku sume dlm tgn dia. TQ PAH for always be there for me... :)
aku harap aku akan jumpa lagi kawan yg kelakarr mcm HAJAR, SEHA, SILA...haha...comel + kelakar...haaa *gelak*
aku harap aku akan jumpa lagi kawan yg unik mcm DAYAH..hard to handle but worth to keep..HAHA....she's a really nice friend, love to share secrets.. even my secrets...grrr...HAHA..moga dayah sentiasa happy, tq for all memories spnjg kite kwn.. sorry for my behaviour...BE STRONG..jgn leleh sokmo. i love you :)
aku harap aku akan jumpa lagi kawan yg yang akan bwk aku gi hiking and jenjalan: AKMAL, WAFI, PALI, MUBIN..handsome guys...all taken...aumm... HAHA...nape la laki baik je org lain punyer..err ok lupakan..!
aku harap aku akan jumpa lagi kawan yg make-up kan aku mcm AIMI...orang lawaa terrr..btw, aku praktikal skali ngan dia..sempat ar menimba ilmu kecantikan barang sedikit...kah3,,
aku harap aku akan jumpa lagi kawan yg suka sampaikan ilmu bermanfaat dan info semasa...in his own unique ways like SABRI always does..kikiki..thanx sab.. :)
aku harap aku akan jumpa lagi kawan yg lemah lembut sejuk hati memandang mcm UMI KALTHUM.. sumpah kalo ade abang, aku nak umi jadi kakak ipar aku..! huh..akan rindu umi.. :')
aku harap aku akan jumpa lagi kawan yg manis dan cun mcm WAWA and AINIE ZA...hahak... kalo la aku cun cam diorang, awal2 lagi aku da confess kat mr. crush.....ehhh..??HAHA
aku harap aku akan jumpa lagi kawan yg vogue mcm FERRA ferri woot2..sampai ari ni aku terwonder-wonder asal dia pakai shawl lawaa sgt eh..?aku belit punyer belit..ok give up..ferra, teach me..!
aku harap aku akan jumpa lagi kawan yg cute mcm FAJIRA...haha..there's something cute about her but I cant tell exactly where bcoz me myself dont know lah.. she's just cute... same like IQRAM..yeah so-called cute-little-boy..I love the way he loves cats...aww..  :)
Too many to mention here..one thing for sure all of you has your own story in my heart. Just let me keep it. Okayh..?
Maaf andai ada perangai aku mengguris hati korang...hee..kalo free2 meh ar sembang2, chat..jgn segan nak tego tau..??
Selamat menempuh fasa baru as student, do the best for your internship, jaga solat,,,!
dah kaya esok2,, dah masuk TV newspaper sumer kalo jumpe,aku tegur, patu korang wat tak kenal...SIAPPP....!!! 

K, bye sume..
assalamualaikum.. :)

1 comment:

Farahin Ahmad said...

Found my name there. Terharu giler ittew. Biee jangan la sesedihh wuwuwu nanti jumpe time mafast k. Mohon mekapkan kamii hahaha