Wednesday, May 28, 2014

intern

Assalamualaikum..

Fuh..da berhabuk berkurap dah blog ni...lame angat x update. MALAS..haha. Masalahnye nothing to update. Oke ade lah sikit sebenarnya. Sekarang aku tengah intern kat USM. Mula-mula memang aku menyesal intern kat sini..haha. Alasan sbb nak dekat ngan umah la konon..Malas sewa umah..lagipon mak aku semangat nak suwuh aku intern kat situ.. Last2 tengok2...krik krik krik...

Tapi sekarang da okay. Da nak abis ni baru macam2 aktiviti ada..Best la jugak.. Banyak benda baru belajar. Kat sini banyak aktiviti dengan masyarakat.. Something new for me. Memang sem ni aku x main lab arr. Projek kne cancel babe.. sebab USM xder peruntukan. Dengar citer nye lah, dulu peruntukan kerajaan bagi 50 juta. Tahun ni 15 juta sahaja. So any not-so-important-project contohnya projek budak2 intern ni di cancelkan....huhu *senyum redho*

I'm not in the mood to tell all those community projects right now...next time yeah..? 3 minggu lagiii.. xsabar nak abis,,, :)

No comments: