Monday, March 25, 2013

oh my thesis...! #3



Asyik tulis pasal thesis jer dua tiga menjak neh..hua3...
mane tak nyer...sejak aku start sem 6 nie...I mean from the first week..
hari-hari aku ngadap makhluk bernama thesis proposal nie....SIYEZZZZ....! tak tipuuu..
dari minggu first, balik jer dari Sri Lanka tu...terus mula buat...
bukan sebab kerelaan sendiri...owh...aku bukan serajin ituu..NO NO... HAHA J


itu semua adalah di sebabkan  my beloved supervisor 
wanted our "introduction" part must be done on the second week..!
next,,, moved on to Literature Review....so, me and my thesis mates semuaa 
bertungkus lumus menyiapkan segala-gala nya....every week must have progress...
and we're almost DIE..! *ok itu tipu..*


tapi akhirnya...hari nie..tanggal 25 MAC 2013...muahahahaha..
*gaya cam over gilerr kan..*
hari ni lenyap la segala penderitaan aku mengadap thesis proposal nie..
at least for tonight...after all of these weeks.....!!
hari ni dah hantar full proposal...phewwhh..lega.. ALHAMDULILLAH..

Yeah, of course banyak lagi kena baiki...cuma lepas ni, betol kan mana yang
Dr. tak puas hati jer lar...Aku sebenarnya berterima kasih jugak kat dia..
at least rajin la jugak aku mengadap buat proposal ni walaupun terpaksa..hahahaha
kalau ikot kan aku,,, memang kaki tangguh...tp sekarang bila da siap,
terasa betapa nikmatnyer menyelesaikan satu kewajipan sedangkan
kawan-kawan lain baru nak bermula....
Besides, I have more things to do after this...enterpreneur, FPD...lab report...
mid-term test$$$$$$....erk..tak masok lagi thesis yang REAL punyer...

BUT... never mind larh...tonight is my night....
feel so heaven dont have to type2,,read2 journal....keh3
i just want to enjoy myself a bit....!


k bye..!thanx for reading... :)

No comments: