Wednesday, January 2, 2013

kanak-kanak yang semakin dewasa


Hari tu ada senior  post gambar batch aku masa kitorang
 mulaaaa2 masuk degree dulu…hahaha. 
Serius kelakar…aku pun tersenyum sensorang depan laptop masa 
tengok gambar tuu....memory betol.

ni laa gambar nyerr..
peserta pertandingan kanak-kanak comel peringkat universiti.

Masa tu aku tak kenal sesape pun lagi.. 
tak kenal kak yam…huda...sila...adawiyah...as....
aku just kenal kawan2 tamhidi jer…tu pun ader sorang dua jer yang aku rapat…
aimi, muni dan seha..eheh..

Bila tgk gambar tu, aku perasan banyak yang dah berubah…
budak2 laki especially…hahahahahahaha…dari yg rambut M sekarang dah pacak2…
dari rambut pendek skrang da simpan panjang sikit..
dari kurus skrg daaa…ehem..sehat wal afiat…
dari kurang ensem sekarang dah makin ensem..
dari nerd giler skrg dah hot..!!!kah3

Yg pempuan tak banyak sgt beza nyer… 
Cuma dulu single..sekarang dah ramai yang berpunya…
dari muka suci sekarang da muka kewanitaan sikit…hee.. ..
well,da semakin dewasa semua..eheh

Sedar tak sedar dah tahun 3 weyh…! 
berbaki setahun jer lagi sebelum meninggalkan alam campus ni… 
aku tak boleh bayangkan saat tu nanti…4 tahun kot..
macam2 dah kitorang lalui bersame-same...ececece..
blajar sekali,jenjalan sekali, kena marah ngan lecturer sekali, 
pastu sama2 buat assignment smpai nak mati..siapkan proposal…
haish..cane la nanti ek..??

Aku pon tak tahu kenapa aku membebel pasal ni…
sekarang rasa cam waktu ni cepat sgt berlalu..da nak abis sem 5…
aku tgk senior2 aku kat fesbuk tuh...banyak post gambo2 dan
kenangan lama diorang dari tahun satu sampai tahun 4..sedih le tuu..hahak
dan tak lama lagi giliran aku plak rasa sumer tuh...
pape pun,

GENG BIOTECH GEN 7...KAWAN SAMPAI MATI...KEYH..?
peace..!ok bai...


No comments: