Monday, November 5, 2012

kawan masa susah


bila kita susah..baru kita kenal sape kawan kita sebenarnya.
sape kawan time susah...sape kawan time senang...

actually,aku syukur sgt jumpa kawan cam diorang sumer..

thanx korang yg tolong aku masa kete aku rosak ritu..
really really appreciate it...from the bottom of my heart..!ececece

ehem..! dengan itu, aku nak abadikan nama korang dalam blog aku..
walaupun blog aku ni tak sefemes blog maria elena,fatin liyana dan mr. K,
dan aku tahu korang sumer tak tahu pun kewujudan blog neh,,
tapi aku nak jugak promot kawan2 yang seriously aku terhutang nyawa neh.
*silakan terharuu semua....hahahah*

kemal - thanx weh tolong jumper kete..2 kali plak tuh..sory banyak menyusahkan.heh

cipoy + mubin - kesian tgk korang tolak keter...dah la kering...haha.thanx jgk..

sila - tq sangat2 sebab temankan kiter...siap lead lagi pegi bengkel..
then tunggu kete siap even sila banyak keje..sob3..tacink..

umi - umi banyak sgt tolong pasal LI..kalo xder umi...ish3...terkebil-kebil....
xtaw nak wat ape..tq!

dayah - thanx yayaaa tolong hantarkan test kat prof J...hee

kak yam - muchas gracias kak yam..!temankan org jumpa prof.norita 2-3 kali ari tu..
serius..memang penat sgt2 pasal LI...oh saya harap saya setabah kak yam.

afifah - ke hadapan pipah rummet sejati..time kasih tlg lipatkan baju saya yg bersepah
atas katil....maaf saya selalu menangis..sengaja nak ganggu pah...ekekeke

adawiyah - thank ada...u've been really helpful....sbb ada la kiter sumer
leh gi LI naek bus USIM yg cantekk itu..hahakss

~muah..muah...muah....!!! ~ flying kiss utk korg..~~hahaha~~ *eww yucks*


may all your good deeds will be rewarded by Allah somehow, someday....amin.. ;)

No comments: