Thursday, June 14, 2012

semester 4...semester paling...


Maryam : Aku rase aku teruk giler dowh sem nie… sem ni la yg paling
               teruk..siyes…
Bie         : Tu ar… Sem ni paling teruk…kenapa la malas sgt neh....
Dayah    : Haish....tak taw la nak cakap ape...
Aimi       : Tiap2 sem mesti akan cakap sem tu paling teruk..naik sem 
               depan..sem tu plak yg teruk..

Semua diam…semua pandang aimi…pastu BUWAHAHAHAHAHAHA…
*
*
*
*
Hahahaha..tu arr..ade betol nyer cakap si aimi tu..tiap2 sem
 especially masa final exam dtg menjelma ,, ni la ayat yg selalu keluar…
agak2 bila la kitorang bleh cakap
"aku rase sem ni awesome giler weh..!"

dah memang betol pon...perangai terok giler sem nie...
kalo xder test or quiz,jgn harap ar nak study..nabila..nabila..

dah abis 3 paper...seriously aku tak tahu la nak cakap ape..
paper biochem aku tuu haa, dah 'selamat' dah aku rase...haha
doa je la dapat yg terbaik...
ader 3 paper lagi...tak sabar plak nak abiskan..hee
microbe,analytical chem ngan genetic..
aku janji ngan diri sendiri, aku akan gunakan gap selama 5 hari
neh sebaik-baik nyer utk study...
tak mau main2 dah..heee...promise..!


wish me luck..!
okebai..

No comments: