Monday, October 17, 2011

halfest -- pwtc -- aaron aziz -- lovely day...!


Hari sabtu lepas… kitorang budak-budak FB second year ni gi HALFEST… kat PWTC tu… I was very excited la as I’ve never been there before. So, early in the morning…I woke up and finished all the house works… kemas katil, kemas meja study, pergi basuh baju, iron baju siap2 then kol 9 tu turun. Kol 10;30 baru la  dtg bus nyer…haish..


halfest…..if u guys ask me… I would say it was an awesome function…!! Kitorang pergi ni pon sebab function ni banyak berkaitan ngan kos food biotech... sambil tgk2 produk baru,, leh rase tester2 tu sumer…ahaks..karipap, air roselle, coklat, madu, kopi…sume aku try… sambil2 tu tnya maklumat sikit pasal syarikat2 kat situ…untuk latihan industry nanti…kire cam wat research  la sikit kononnyer..then tambah maklumat pasal biotech ni sikit..x sempat nak tgk sumer booth.bnyak sgt..




ehem..sebelum pegi, kwn aku da cakap ade aaron aziz…mase tu dah pasang niat dlm hati nak jumpe… then sampai2 sane tgk cam xder harapan jer…xder pon aaron…pastu mase kol 2 aku ngan beberapa org kawan ni cari surau..nak solat zohor…pastu ntah camane terjumpa aimi and kak yam, geng aku yg naik bus satu lagi tu…aimi cakap la kol 2.30 ni ade aaron aziz..!and I was like “what…??!!!” excited doe. Mase tu kat pentas mmg ade sixth sense..pastu Sheila hamzah…tp aku nak aaron..hahahah
 
then lepas solat aku n aimi terus turun gi kat pentas dewan bawah tuh..dayah ngan kak yam meronggeng kat booth2 lain…naseb jumpa aimi….org lain cam x bersungguh sgt nak berjuang utk tgk aaron dari dekat..hahaha…mase tgh dgr si jaapar onn n cef zam mengarut atas pentas..tibe2 rase geli-geli kat poket aku..hahaha..nfon aku vibrate…tgk name “M.7 Nana”…eh, cam pelik je nana tetibe kol aku…mase tu dah terdetik dlm hati,,nana ni mesti ade area sini..mase angkat  fon, aku x dgr langsung suara nana tu. Yg aku dengar dlm fon suara jaafar onn jer…same cam yg aku tgh dgr live time tuh..! hah sudaah..sah la budak ni ader kat sini…

tnya nana die katne tp sepatah haram pon aku x dgr..bising sgt la pak cik jakpar tuu..hahaha.last2 toleh kanan toleh kiri baru nampak nana kat tepi pentas sebelah sane…hepi kot…! Tp x borak2 pon..nana arr..aku suh dia dtg kat aku kat depan tgh2 pentas tu x nak..ish…sampai la aaron aziz datang….mase tu mmg aku da x igt langsung kat nana..hahahhahahaha..ya allah..u guys should see him….!! Nsem sgt…kenape die nsem sgt….kenapa??! *hidung kembang kuncup, nafas nek turun.hahaha*


memang perasaan mase tu bercampur baur ah…hepi ader,, x percaya pon ader…org yg slama ni aku tgk kat tv tetibe berdiri dekat depan aku…x sgka hajat aku cam kesampaian jgk kan…aku panggil name dier tp dia x dgr..*keciwa*.last2 aku try lagi pggil name aaron kuat2 dan….. dia dgr weyh….die toleh kat aku, then senyum sambil thumbs up…!!!awwwwwh….cair..cair..sumpah cair beb..! *over*..memang giler arr aku ngan aimi time tuh..haahahah.

dulu aku slalu jgk kutuk org yg terjerit-jerit bile tgk artis kesayangan diorang atas pentas…pakai tudung x pakai tudung same je..terlalu memuja artis…sekarang baru aku paham camane perasaan tuh..hahahahaa..tp aku x la memuja sgt…just excited sebab memang x sangka dapat berada sedekat itu..phm x?
then aaron ade bahagikan ader satu produk belacan nie..hahahaha…aimi la excited dpt belacan aaron tuh..pdhal bukan makan pon..tp sebab aaron bagi…hand by hand lagi you….aimi cakap batal wuduk tersentuh tangan aaron tadi..*ntah2 sengaja…eleh..heheh*

aku plak…lagi special oh…! Dapat rase air tangan aaron…..dia masak kari ikan sardine.ehek3..sardin je pong….tp sbb aaron masak dier jadi sedap.hahaha*x senonoh *
mula2 mase aaron bahagikan makanan tu, aku x dapat taw…mmg keciwa arr…then aku cam sedih arr sebab duk betol2 depan pentas..tp x dapat..pastu bodyguard kat situ cakap..jgn risau dik…mesti dapat punyer…jgn sedih..pastu aaron bahagikan lagi skali..pastu bodyguard tu siap panggil lagi aaron tu “aaron,kat sini x dapat lagi…aaron, sini..sambil tunjuk kat aku..aaron datang then bahagikan makanan tu, aku ape lagi, “aaron”…wat suara cam sedih bebenor…last2  berjaya…!!!x sia2 usaha aku..hahahaha…

cawan yg aaron bagi kat aku...sumpah sedap dier masak..haha

hepi..bahagia..puas ati,,dan x percaya..tu je aku  boleh describe perasaan time tuh..ahaha.pastu mase tu dah lewat…bus dtg kol 5…lepas dpt makanan aaron tu aku terus blah…sorry aaron…heh..sory nana..igt nak jumpa jap tp lewat sgt dah..nak isi perut sebenarnye..lapar..heh...then jumpa budak laki kos aku..diorang ajak makan mcd sesame. Aku n the geng ikot je la…tapi yg sedihnyer.. cawan yg aaron bagi tu tertinggal kat mc D…diorang la ni..ajak aku makan sgt..hahaha..xkesah la..klw wat balik pon aku buang jgk kot…makan tu mmg rushing giler…lepas makan, balik kat pwtc… tgk bus aku dah tunggu then terus balik….hepi…wut a lovely day..!


3 comments:

pelangi said...

i know!! i can see how excited u r..hehe..

sNsH said...

semangat naa..kang bagus kalo tyme ore jupok koo-tan kt airport ai tu ore wt gitu..at least bley gop amik gmbr dorg..bila la ada chance lagi..

nabiela said...

ked..awat x tgkap gmbaq..?sekali seumo idop je nk jupo sep tuu taw x??