Friday, September 30, 2011

desperately looking for internet....

hotel nilai dah xder wifi..agaknyer lepas bace entry aku pasal tumpang guna wifi dier tu kot, terus dia tutup...ceit..!orang guna sekali skala je la..kedekot..!
isk3...x kesian ke kat aku..dah la xder brodben..ni pon kat lab computer FST..
da sminggu aku x on9..nanar di buat nyer..hahahahha

btw, hari nie...kol 8 tadi sebenarnye ade lecture food chem ngan Dr. Lela...tapi gara2
 BUS USIM
bus lawa...tp syg x punctual...
aku ngan 7 lagi kwn aku terlepas lecture tu...
slek giler...kitorang tggu bus dari kol 7 lebih lagi...nak dekat kol 9 baru ade bus nyer.
tu pon sebijik jer..penuh cam sardin....ade jgk aku tgk budak2 ni pegi nek prebet...
kitorang smpai tu lebih krg kol 9.05 camtu..
sebenarnye boleh je nak masok lecture tu sbb lecture abis kol 10.
lagipon Dr. Lela tu baik orgnyer..dah la lawa...tp kitorang pakat xnak masok sbb
hari nii ade evaluator dtg evaluate Dr.Lela..kitorang takot arr klw2
sbb kitorang ni doktor yg jadi mangsa..hahahaha
see...punyer la baik kitorang ni...student sejati..mane nak carik?tlg lecturer 
dpt markah tggi lagi...Dr. da pesan last week..jgn tnya soklan yg susa2
n behave...sbb tu kitorang xmasok lcture..heee..

rugi sgt2...hari ni blajar pasal molecule of water..haishh..pak cik bus tu memang ar...
bkn main lagi tampal jadual bus kat billboard hostel..15 minit skali konon....iye2 jer..
ergh..! masok dlm harian metro baru tahu..hahahah
kenapa aku rase tajuk entry ni xder kaitan ngan main story aku..hehe..ta kesah la..

4 comments:

ezzaty said...

HAHAHAHAHA..siyesly.aku pon penat tunggu.last-last burn kelas material science

pencaridiri said...

ooooo,...rpe2nyerr korg xmasok lecture ea td?..siannyrr korg.cm da dudok kt nilam da..

nabiela said...

hahaha..nilam pon ade bus kowt..!
zatty: ramai yg burn klas ari ni..hahha

pelangi said...

the same prob wif my uni...kuikui..