Monday, August 8, 2011

antara hensem dan tak hensem..hahaha


Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap: woow, cool giler...
Kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...

Kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody's perfect
Kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
Perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah!

Kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu
Perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!
Kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: alaa...taktik nak ngorat la tuuu...

Kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
Perempuan akan kata: sepadan sangat...
Kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
Perempuan akan kata: mesti dia dah bomoh perempuan tuh!

Kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
Perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..
Kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
Perempuan akan kata: kalau aku pon aku carik yg laen...

Kalau lelaki handsome suka budak2
Perempuan akan cakap: sweet giler..penuh kasih sayang
Kalau lelaki tak handsome suka budak2
Perempuan akan cakap: bajet comel la tuh..

Kalau lelaki handsome bawa BMW
Perempuan akan cakap: wow....anak dato' mne nie..??
Kalau lelaki tak handsome bawa BMW
Perempuan akan cakap: nak gi amik bos dier la tuuu...

Kalau lelaki handsome tak mau bergambar
Perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
Kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
Perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?...

Kalau lelaki handsome bersedih hati
Perempuan akan cakap: let me be your crying shoulder..
Kalau lelaki tak handsome bersedih hati
Perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke x ni?
ader sape2 kat sini nk cakap aaron x hensem ker ??! gua kasi pancung...!hahahaha

this is just a joke okey? i'm not that type...aku pon bkn nyer lawa sgt 
smpai nk mengata laki x hensem camtuh....hahahaha...tapi x dinafi kan kdg2 ader la jgk
aku termengata....tp x slalu ok..hak3...k, tata..!

2 comments:

Pr!nche$s TeC!k said...

ala bie dh sedut pic pakwe mue! xaci! hehe

nabiela said...

hahaha..alaa mue..kite share2 arrr...